Biuletyn Informacji Publicznej

Zakład Usług Komunalnych

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
04.05.2009 r.Ogłoszenie o zam. publicznym dot. wykonania kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej uruchomienia produkcji paliwa alternatywnego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych
Data utworzenia
2009-05-04
Opis

Puławy: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej uruchomienia produkcji paliwa alternatywnego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96.
Numer ogłoszenia: 69349 - 2009; data zamieszczenia: 04.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Komunalnych Sp z.o.o , ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8862018, 0-695-616-226.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pulawyzuk.bip.e-zeto.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej uruchomienia produkcji paliwa alternatywnego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: A. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej uruchomienia produkcji paliwa alternatywnego w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Puławach przy ul. Dęblińskiej 96 (działka nr ewid. 12/2, obręb: 8 - Zakłady Azotowe, jednostka ewidencyjna Puławy): a w szczególności opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dotyczącej: budowy linii technologicznej do produkcji paliwa alternatywnego, budowy wiaty osłaniającej linię technologiczną do produkcji paliwa alternatywnego o powierzchni ok. 390 m² wraz z drogami manewrowymi i placami, budowy boksów na odpady homogeniczne wraz z placem manewrowym i drogą dojazdową o powierzchni ok. 1355 m²; uzyskanie dla Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę oraz sprawowanie nadzoru autorskiego przy realizacji tej inwestycji. Przedmiot zamówienia zawiera w szczególności: 1) wykonanie dokumentacji geotechnicznej o warunkach posadowienia, sporządzonej na podstawie badań gruntowo-wodnych w miejscach lokalizacji nowych obiektów- 6 egz.; 2) wykonanie wyrysów i wypisów z mapy ewidencyjnej z naniesionymi projektowanymi obiektami i obiektami towarzyszącymi takimi jak media, drogi, place, itp.- 6 kpl 3) sporządzenie właściwej dokumentacji projektowej wszystkich koniecznych branż- m.in. budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej, technologicznej, elektrycznej, automatyki i sterowania, drogowej( drogi, place manewrowe, zieleń) w sposób zgodny z wymaganiami ustawy Prawo Budowlane, przepisami i zasadami wiedzy technicznej a także Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego składającą się w szczególności z : a) projektu budowlanego wraz z niezbędnymi opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczególnymi sprawdzonego przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności lub rzeczoznawcę budowlanego - 6 egz., b) projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegóławiających projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, przygotowania oferty przez wykonawcę, i realizację robót budowlanych - 6 egz., c) instrukcję obsługi i eksploatacji linii do produkcji paliwa alternatywnego - 6 egz., d) instrukcję bhp, p. poż. z uwzględnieniem miejsc zagrożonych zatruciem, wybuchem i pozostałych instrukcji nie wymienionych a wymaganych dla tego typu obiektów - 6 egz., e) przedmiaru robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem CPV wraz z ich szczegółowym opisem, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych -6 egz. f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektu, w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów sporządzonej na podstawie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia 6 egz., UWAGA! Projektant musi uwzględnić przy projektowaniu, że roboty modernizacyjne będą dokonywane w powiązaniu z czynnym obiektem. 4) wykonanie projektu , niezbędnych instalacji i urządzeń zapewniających maksymalne wyeliminowanie uciążliwości obiektów dla środowiska, 5) stosownie do potrzeb uzyskanie oświadczeń właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii oraz warunkach przyłączenia do sieci, 6) opracowanie harmonogramu realizacji inwestycji na obiekcie czynnym tj. prowadzenia robót w sposób umożliwiający ciągłość trwania procesów technologicznych- sortowanie odpadów, 7) opracowanie w oparciu o przedmiar robót kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu ofertowego sporządzonych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym. Przedmiar robót, kosztorys inwestorski i kosztorys ofertowy winne być powiązane ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót - 6 kpl., 8) opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych sporządzone z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych w oddzielnych tomach uwzględniających rozbicie na poszczególne obiekty - 6 egz., 9) Wersję elektroniczną sporządzonej całej dokumentacji ( w formacie ogólnodostępnym PDF, EXCEL, WORD) w celu jej publikacji w Internecie podczas postępowania przetargowego na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych.. 10) Uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę. Uwaga! Zamawiający dostarczy Wykonawcy aktualne mapy do celów projektowych (wersja papierowa i elektroniczna) obejmujące teren na którym będą realizowane powyższe inwestycje. Wykonawca jest zobowiązany przewidzieć w dokumentacji projektowej możliwość rozbudowy projektowanej linii do produkcji paliwa alternatywnego o dodatkową rozdrabniarkę. Dokumentacja musi zawierać komplet uzgodnień, opinii, stanowisk pozytywnych uprawnionych instytucji a także niezbędne analizy i opracowania. W przypadku złożenia przez organ wydający decyzje pozwolenia na budowę dodatkowych wymagań Wykonawca zobowiązany będzie bez dodatkowego wynagrodzenia sporządzić odpowiednie opracowania lub uzyskać stosowne opinie. Wszelkie prace lub czynności nie opisane wyżej a wynikające z przepisów szczególnych, niezbędne do właściwego i kompleksowego wykonania zamówienia należy traktować jako oczywiste i uwzględnić w kosztach i terminach wykonania zamówienia. B) Sprawowanie wielobranżowego nadzoru autorskiego przy realizacji powyższej inwestycji na żądanie inwestora w zakresie stwierdzenia w toku wykonywania robót zgodności realizacji z projektem, uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie a zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego do czasu zakończenia realizacji inwestycji. Koszty nadzoru Wykonawca uwzględni w cenie ofertowej. O potrzebie obecności projektanta na budowie zamawiający będzie powiadamiał pisemnie, telefonicznie, faxem lub e-mailem każdorazowo z 3 dniowym wyprzedzeniem. Projektant będzie zobowiązany do niezwłocznego potwierdzenia otrzymanego powiadomienia. Przewiduje się minimum 2 pobyty w miesiącu. C) Dodatkowe warunki: Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: a) Sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia, b) Konsultacja z Zamawiającym na każdym etapie opracowywania dokumentacji rozwiązań funkcjonalnych, architektonicznych, konstrukcyjnych, materiałowych przy jednoczesnym założeniu że zaproponowane rozwiązania zapewnią najlepszą jakość wykonania przy jak najniższych kosztach. c) Uzgodnienie z Zamawiającym schematu technologicznego linii do produkcji paliwa alternatywnego...

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.32.32.00-0.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) w terminie i miejscu określonym przez Zamawiającego do składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego - udzielą 2 letniej gwarancji na wykonane prace projektowe oraz rękojmi na okres kończący się 6 miesięcy od upływu okresu gwarancji przysługującej Zamawiającemu od wykonawcy realizującego inwestycję wg. tego projektu. W celu spełnienia w/w warunków Wykonawcy mają załączyć w ofercie oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale 4 SIWZ. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy oferent może złożyć jedną ofertę. Ofertę stanowi formularz ofertowy i inne dokumenty, potwierdzające spełnienie przez oferenta wymaganych warunków. Aby oferta była kompletna należy złożyć: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem nr 1 -Oświadczenia oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: (a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; (c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (e) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę; (f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert. (g) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert; (h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (j) wykaz wykonanych dokumentacji projektowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zbliżonych swoim zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że wykonane dokumentacje projektowe zostały wykonane należycie; (k) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; (l) Dokumenty potwierdzające, że główny projektant który będzie wykonywać zamówienie, posiada uprawnienia budowlane wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby inżynierskiej; należy przedłożyć uprawnienia budowlane pozostałych projektantów branżystów wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby inżynierskiej (ł) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; (m) Dowód wniesienia wadium;..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

 

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

 

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:http://pulawyzuk.bip.e-zeto.com..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Dęblińska 2, 24-100 Puławy , sekretariat Prezesa (pok. nr 113) czynny w godzinach 7.00-15.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: K A
Dodano do BIP dnia: 2013-08-06 15:01:07